ПОГОДЖУЮ
ЗАТВЕРДЖУЮ
Заступник директора з ВР Директор школи
_______ Фаріон Л.І.
_________ Сидорак М.М.
31.08.2017р.
31.08.2017р.
План
виховної роботи
з
учнями 3-Б класу
на
2017–
2018 н. р.
Мостиської ЗОШ
№1
І – ІІІ ступенів
Класний
керівник: Баша О. Т.
Режим роботи школи
Початок І семестру 1
вересня
Розклад
дзвінків
1 урок – з 900 до 940
2 урок – з 1000 до 1040
3 урок – з 1100
до 1140
4 урок – з 1200 до
1240
5 урок – з 1255 до 1335
Робота з батьками
Батьківський
комітет
1. Буцик О.
2. Гридинська І.
3. Томашевська О.
Теми батьківських
зборів
Вересень
1. Ознайомлення
батьків з навчальними програмами, планами, вимогами та критеріями оцінювання
учнів у 3 класі
2. Національно-патріотичне
виховання дітей у сім'ї
Грудень
1. Підсумки
навчально-виховної роботи за І семестр
2. Відкрита виховна година "Зоря над вертепом"
Березень
1. Відкрита виховна година «Добро врятує світ» (17
лютого - День спонтанного прояву доброти.)
Бесіда з психологом "Труднощі у вихованні 8-9 річних
школярів"
2. Обмін досвідом "Як я привчаю свого сина (дочку)
до самостійного виконання домашніх завдань"
Травень
1. Свято до Дня вишиванки «Нитками вишита любов»
2. Підсумки навчально-виховної роботи за рік.
Соціальний
паспорт класу
Соціальні
дані
|
К
- сть
|
Прізвище
та ім’я учня
|
|
Діти
– сироти
|
-
|
||
Діти
– напівсироти
|
-
|
||
Багатодітні
сім’ї
|
4
|
Жук
Віталій, Жмут Михайло, Петльович Олег, Сафіяник Катерина
|
|
Неповні
сім’ї
|
3
|
Жмут Михайло, Кунцьо Діана, Пасько Денис
|
|
Діти
з сімей,учасників АТО
|
5
|
Гридинська Катерина, Пасько
Денис, Приймак
Артур, Сафіяник Катерина Товарницький
Андрій
|
|
Діти – чорнобильці
|
-
|
||
Малозабезпечені
сім’ї
|
1
|
Жмут Михайло
|
|
Учні, схильні до негативних проявів
|
До
правопорушень
|
-
|
|
До
пияцтва
|
-
|
||
До
бродяжництва
|
-
|
||
Перебувають
на обліку у КМСН
|
-
|
||
Перебувають
на внутрішньошкільному обліку
|
-
|
||
Обдаровані
діти
|
Бук Денис, Законтна Поліна, Сафіяник
Катерина
|
Діти з багатодітних сімей
№ п/п
|
П І Б учня
|
Рік наро-дження
|
Адреса
|
Місце роботи батьків, посада, телефон
|
К-сть дітей
|
1
|
Жмут Михайло
Андрійович
|
2008
|
вул. Маковея
|
Мати – не працює
|
5
|
2
|
Жук Віталій
Петрович
|
2008
|
вул. Я. Муд-рого, 20
|
Батько – не працює
Мати – не працює
|
6
|
3
|
Петльович Олег Андрійович
|
2009
|
вул. Поповича
|
Батько – приватний підприємець
Мати – не працює
|
3
|
4
|
Сафіяник Катерина Назарівна
|
2009
|
вул. Міцкевича
|
Батько – Мостиський
прикордонний загін Мати – Мостиська
районна санепідемстанція
|
3
|
Кількісний
склад учнів за віком
Рік народження
|
Загалом учнів
|
Дівчат
|
Хлопців
|
2008
|
4
|
0
|
4
|
2009
|
18
|
8
|
10
|
Права дитини
· невід’ємне
право – право на життя;
· право
на любов і піклування з боку батьків, родичів, громадян і держави;
· право
на власну думку і особисте життя;
· право
на інформацію;
· право
на відпочинок;
· право
на повноцінне харчування;
· право
на захист від непосильної примусової праці;
· право
на медичну допомогу;
· право
на захист від насильства, тортур, жорстокості і покарань.
Орієнтовне положення про
батьківський комітет класу
1. Батьківський комітет класу – це
об’єднання батьків, діяльність яких спрямована на всебічне сприяння
педагогічному колективові вчителів, які працюють із класом, класному
керівникові, співпраці родини та школи на користь учнів класу
2. Батьківський комітет обирається
на батьківських зборах на початку навчального року терміном на один навчальний
рік
3. До батьківського комітету класу
можуть бути обрані батьки будь – якого учня класу за їхнім бажанням або згідно
з пропозицією більшості учасників батьківських зборів
4. Голова батьківського комітету
обирається з числа членів батьківського комітету на першому засіданні
5. Про свою діяльність батьківський комітет
звітує перед батьківськими зборами
6. Збори батьків мають право
вимагати від батьківського комітету позачергового звітування, якщо існують
підстави для сумнівів у діях останнього
7. Батьківський комітет класу бере
участь у засіданнях ради школи, шкільних конференціях, зустрічах батьківських
комітетів класу зі шкільною адміністрацією
8. Засідання батьківського комітету
класу відбуваються три – чотири рази за навчальну чверть. Ухвалені рішення
фіксуються в протоколі, який зберігається в голові батьківського комітету
Батьківський комітет класу
зобов’язаний
ü Допомагати класному керівникові в
налагодженні контакту з колективом батьків;
ü Залучати батьків до спільної
діяльності з дітьми;
ü Впливати на формування культури
батьківського спілкування;
ü За необхідності бути посередником
між родиною, школою, громадськими організаціями;
ü Стимулювати ініціативність і
відповідальність у вихованні підростаючого покоління;
ü Висувати пропозиції щодо
поліпшення освітньо – виховного процесу в школі;
ü Дотримуватися етичних норм у
спілкуванні з педагогами, учнями та батьками школярів.
Батьківський комітет має право
ü Брати активну участь в
організації освітньо-виховного процесу класу;
ü Допомагати класному керівникові
та школі в придбанні підручників і посібників;
ü Разом з класним керівником
відвідувати учнів удома;
ü Бути присутнім на уроках і
позакласних заходах;
ü Висловлювати свій погляд на
проведення класних заходів;
ü Разом із класним керівником
впливати на безвідповідальних батьків;
ü Проводити бесіди з проблемними
учнями;
ü Підтримувати тісний контакт із
правоохоронними органами та громадськими організаціями з метою захисту прав та
інтересів дитини і родини;
ü За необхідності залучати фахівців
різних галузей для розв’язання проблем сімейного виховання.
Закони батьківської істини
Закон 1. Цінуйте любов своєї дитини.
Пам’ятайте: від любові до ненависті – лише один крок, не робіть необдуманих
кроків!
Закон 2. Не принижуйте свою дитину.
Принижуючи її гідність, ви формуєте в неї вміння та навички приниження, які
вона зможе використати по відношенню до інших дітей. Не виключено, що ними
будете ви.
Закон 3. Не погрожуйте своїй дитині.
Погрози дорослого породжують нещирість дитини, призводять до страху і
ненависті.
Закон 4. Не накладайте заборон, якщо ви
впевнені в тому, що зашкодить життю та здоров’ю вашої дитини. У природі дитини
– дух бунтарства. Те, що категорично заборонено, дуже хочеться спробувати – не
забувайте про це.
Закон 5. Не опікуйтеся своєю дитиною там,
де можна без цього обійтися; дайте можливість маленькій людині самостійно
зростати
Закон 6. Не йдіть на поводу у своєї
дитини, дотримуйтеся рівноваги між
любов’ю й мірою та батьківською
відповідальністю.
Закон 7. Розвивайте в собі почуття
гумору. Учиться насміхатися над своїми слабостями, дозволяйте своїй дитині
сміятися разом із вами. Учіть свою дитину глузувати з себе! Це краще, ніж бути посміховиськом для інших.
Закон 8. не читайте своїй дитині нескінченних нотацій,
вона їх просто не чує!
Закон 9. Завжди
будьте послідовними у своїх вимогах. Добре орієнтуйтеся у своїх «так» і «ні».
Закон 10. Не позбавляйте свою дитину права
бути дитиною. Дайте їй можливість побути бешкетником і непосидою, бунтівником і
пустуном. Дитинство мине швидко, а так багато треба встигнути спробувати, перш
ніж подорослішаєш. Дозвольте своїй дитині бути нею у дитячі роки, інакше період
дитинства триватиме все доросле життя.
Закон 11. Пам’ятайте, що найбільше
батьківське щастя – бачити гідних, розумних і вдячних дітей!
Орієнтовний перелік документації,
яку веде класний
керівник:
·
Класний журнал.
·
Особові справи учнів.
·
Табелі успішності учнів.
·
План виховної роботи.
·
Конспекти виховних годин, годин спілкування, диспутів.
·
Розробки сценаріїв виховних заходів.
·
Щоденник роботи з «важкими» учнями.
·
Протоколи батьківських зборів.
·
Матеріали щодо запобігання дитячому
травматизму, бесіди з правил дорожнього руху, облік проведення
інструктажів з безпеки життєдіяльності.
·
Літопис або фотодокументи класних справ.
Циклограма класного керівника
Щоденно:
1. Робота з тими, хто запізнюється, та
виявлення причин відсутності учня.
2. Організація
харчування учнів.
3.
Організація чергування учнів.
4.
Індивідуальна робота з учнями.
5. Контроль за зовнішнім виглядом
Щотижня:
1.
Перевірка щоденників.
2.
Проведення заходів за планом.
3.
Робота з батьками за планом.
4. Робота з
вчителями - предметниками
5. Зустрічі з
психологами або медсестрою, психолого-педагогічні спостереження.
Щомісяця:
1.
Відвідування уроків класу.
2.
Консультації психологів стосовно важковиховуваних
дітей.
3.
Зустрічі з батьками за планом.
4. Нарада щодо
планування роботи.
Один
раз на семестр:
1.
Оформлення класного журналу.
2.
Семінар класних керівників.
3.
Аналіз виконання плану, корекція.
4.
Проведення батьківських зборів, засідання
батьківського комітету.
Один
раз на навчальний рік:
1.
Оформлення особових справ.
2. Аналіз
роботи та складання плану виховної роботи.
3.
Статистичні дані.
4. Проведення
відкритого виховного заходу.
Пріоритетні напрями діяльності класного керівника
•
Перебудова змісту виховання, ключовими поняттями якого є людяність, милосердя, доброта, чесність, порядність.
•
Виразна роль загальнолюдських цінностей
та загальнолюдської моралі.
•
Гуманізація відносин, цілісність виховного процесу.
•
Вивчення учнів, учнівських колективів та об'єднань.
•
Організація виховання та згуртування
учнівських колективів.
•
Організаційно-педагогічна діяльність щодо
забезпечення життєдіяльності класного колективу.
•
Розвиток особистості, її творчого потенціалу.
• Робота з батьками,
індивідуальний вплив.
Зміст роботи класного
керівника
•
Вивчення учнів.
•
Об'єднання учнів у колектив.
•
Співпраця з дитячими та молодіжними
організаціями.
•
Робота з батьками та громадськістю.
•
Співпраця з культурно-освітніми та позакласними установами.
•
Співпраця із шкільним психологом.
•
Організація виховної діяльності: пізнавальної,
трудової, художньо - естетичної, суспільно - гуманітарної,
фізкультурно-оздоровчої, ціннісно-орієнтовної.
•
Індивідуальна робота з учнями.
•
Побудова системи виховної роботи в класі.
•
Співпраця з учителями - предметниками щодо
дотримання єдиних педагогічних
вимог у класі.
Проблема:
«Формування здорової, творчої, ініціативної
духовно та творчо розвиненої особистості з чітко вираженою громадянською
позицією».
І. Аналіз виховної роботи за 2016-2017 н.р.
У
3-Б класі навчається 22 учні: 8 дівчат і 14 хлопців.
Учнi класу досить згуртованi.
Проте, на вiдмiну вiд непоганої органiзацiї справ iз власної iнiцiативи,
деякі діти абсолютно байдужi й пасивнi
до загальношкiльних справ або добродiйних акцiй. Необхiдно розвивати почуття
відповідальності, милосердя, співчуття.
Учні класу активнi, люблять i вмiють виконувати рiзнi доручення.
Упродовж минулого навчального року всiляко пiдтримувала рiвень громадської
активностi, зацікавленостi життям класу, навчанням, що сприяло створенню
позитивного мiкроклiмату в колективi. Це добре позначилося на успiхах дiтей у
навчаннi. За попередній рік ми досягли успiхiв у вихованнi таких якостей, як
iнiцiативнiсть, чеснiсть, акуратнiсть, вiдповiдальнiсть за власнi вчинки. Та у
деяких учнів досить завищена самооцінка, і вони ще не можуть об’єктивно оцінити
свої досягнення.
. У
більшості дітей хороші здібності до
навчання. Труднощі під час вивчення окремих предметів має Жук В. Відносини мiж
учнями класу загалом дружнi й доброзичливi. Протягом минулого навчального року
не було конфліктів, бійок. Дрібні непорозуміння завжди позитивно вирішувались. У
стосунках між учнями заохочую прояви спiвчуття, поступливостi, взаємоповаги.
Учні класу брали активну участь у
класних і загальношкільних заходах, конкурсах «Колосок» (10 дітей-учасників
отримали дипломи «Золотий колосок») та «Кенгуру», тематичних виставках
малюнків, кращих проектів, підготували і провели ранок «Свято Букваря». Бук
Денис приймав участь у районному конкурсі на краще читання вірша про українську
мову і виборов переможне І місце.
ІІ. Завдання виховної
роботи
на I семестр
1. Навчати учнів основних правил співжиття в
колективі. Виховувати бажання дотримуватися шкільних норм поведінки.
2.
Виховувати повагу до державних символів України.
3. Виховувати
в учнів любов до свого народу, його мови, звичаїв і традицій, розвивати бажання
цінувати і дотримуватись їх.
4. Виховувати дітей на принципах християнської
моралі.
5. Прищеплювати любов до праці, почуття
дбайливого, бережливого ставлення до шкільного і класного майна.
6. Виховувати у дітей бережливе ставлення до
природи, поглиблювати знання з екології.
7. Привчати цінувати своє слово. Виховувати почуття правової свідомості.
8. Виховувати
бажання творити добрі справи для людей 9.
Розвивати інтерес до історії свого роду, своєї сім'ї.
ІІ .
Організаційні питання. Робота з виховання дітей
Інформаційні години
№з/п
|
Тема
|
Дата
|
Примітка
|
1.
|
Україна
– наша Батьківщина.
|
05.09
|
|
2.
|
Слава
і гордість України – Іван Франко (до 160-річчя з дня народження).
|
12.09
|
|
3.
|
Огляд дитячих газет
і журналів.
|
19.09
|
|
4.
|
« Славетні імена України-2017. Іван Огієнко»
(політичний, громадський та церковний діяч)
|
26.09
|
|
5.
|
Чим знаменний жовтень.
|
03.10
|
|
6.
|
Герої
не вмирають. (До 75-річчя (14.10.1942)
утворення Української Повстанської Армії)
|
10.10
|
|
7.
|
Огляд
дитячих газет і журналів.
|
17.10
|
|
8.
|
Ми
– український народ.
|
24.10
|
|
9.
|
Наша
мова солов’їна. (До Дня української писемності і мови)
|
07.11
|
|
10.
|
Листопад
– зимі брат.
|
14.11
|
|
11.
|
Державні символи України.
|
21.11
|
|
12.
|
Місяць грудень – сутінки року.
|
28.11
|
|
13.
|
Слава
і гордість України – Олександр Олесь.
|
05.12
|
|
13.
|
Як
українці відзначають Свято Андрія.
|
12.12.
|
|
14.
|
"
Ой хто-хто Миколая любить"- конкурс віршів.
|
19.12
|
|
15.
|
Скоро
Різдво. Сторінками Біблії.
|
26.12
|
Виховні
години
№п/п
|
Тема
|
Дата
|
Примітка
|
1.
|
Свято Першого
дзвоника. День знань.
|
01.09
|
|
2.
|
Чи
знаємо ми Правила для учнів? Права та обов’язки громадянина України
|
08.09
|
|
3.
|
Бесіда "Школа
– наш дім, і ми господарі в нім".
|
15.09
|
|
4.
|
Конкурс малюнків на асфальті серед
учнів 1-4 класів «Нам потрібне мирне небо!»
|
22.09
|
|
5.
|
До
Всеукраїнського дня бібліотек: операція “ Мою улюблену книгу – шкільній
бібліотеці”. Бесіда «Книга – найкращий порадник»
Бесіда
"Школа – наш дім, і ми господарі в нім".
|
29.09
|
|
6.
|
Акція «Вчимось не бути байдужими» (до
Міжнародного дня людей похилого віку») Пізнавально-розважальна гра
"Буду чемним скрізь і всюди, щоб
нести вам радість, люди!"
|
06.10
|
|
7.
|
Покрова
Пресвятої Богородиці.
|
13.10
|
|
7.
|
Година
милування природою "Осіння щедрість"
|
20.10
|
|
8.
|
Бесіда
з елементами самооцінки "Бути совісним
означає…"
|
27.10
|
|
9.
|
Бесіда-розповідь «А
дружити треба вміти»
|
10.11
|
|
10.
|
Бал
ввічливості "Будь ласка, спасибі
і будьте здорові – слова, необхідні і корисні в мові".
|
17.11
|
|
11.
|
Свіча
пам’яті. (Вшанування пам’яті жертв голодомору та політичних репресій).
|
24.11
|
|
12.
|
Конкурс "Кращий мамин помічник".
|
01.12
|
|
13.
|
Морально-етичні
вправи "Боляче буває всім"(ставлення
до тварин).
|
08.12
|
|
14.
|
Акція
серед учнів «Стань Святим Миколаєм для воїна АТО». Бесіда «Зроби маленьке,
але добре діло»
|
15.12
|
|
15
|
Усний
журнал «Скільки днів – стільки й свят»
|
22.12
|
|
16.
|
Відкрита виховна година "Зоря над
вертепом".
|
29.12
|
Заходи щодо охорони життя і здоров’я
та запобігання нещасним
випадкам серед
учнів
№п/п
|
Тема
|
Дата
|
Примітка
|
1.
|
Інструктаж з безпеки життєдіяльності учнів
під час навчально-виховного процесу в позаурочний та канікулярний період ( дотримання правил
вуличного руху, протипожежної безпеки, поводження з легкозаймистими та
вибухонебезпечними речовинами)
|
04.09
|
|
2.
|
Бесіда "Твій
режим дня"
|
11.09
|
|
3.
|
Правила поведінки
на вулицях і дорогах .
|
18.09
|
|
4.
|
"Береженого Бог береже".
|
25.09
|
|
5.
|
Правила поведінки з
електроприладами.
|
09.10
|
|
6.
|
Бесіда
" Дотримання учнями ПДР, правил безпечної поведінки під час осінніх
канікул".
|
26.10
|
|
7.
|
Профілактика
інфекційних захворювань".
|
06.11
|
|
8.
|
"Сам удома –
безпечні ігри".
|
20.11
|
|
9.
|
"
Чи знаєш ти номери: 101, 102, 103? Фальшивий виклик."
|
11.12
|
|
10.
|
Правила
безпечної поведінки під час Різдвяних та новорічних свят.
|
28.12
|
ІІІ. Індивідуальна робота
№п/п
|
Зміст
|
Дата
|
1.
|
Бесіди
про культуру поведінки в школі.
|
05-07.09
|
2.
|
Налагодження
чергування в класі та бесіди з черговими про їхні права та обов’язки.
|
06.09
|
3.
|
Індивідуальні
бесіди з метою вивчення рівня активності кожного учня у житті класу.
|
Протягом
семестру
|
4.
|
Індивідуальні
бесіди з окремими учнями про їхню поведінку (Садлівським М., Вовком О.,
Приймаком А.)
|
Протягом
семестру
|
5.
|
Виховувати
бережливе ставлення до шкільного майна (Жук В., Буцик М.). Бесіда "Моє і
наше"
|
13.09
|
6.
|
Бесіда-гра
"Твоє навчальне місце в школі та вдома"( з Приймаком А., Паськом
Д., Федевичем Д.)
|
04.10
|
7.
|
Бесіда
«Бережи хліб» з Босою К., Гулою А.
|
12.11
|
8.
|
Бесіда
"Ти і товариші" з Кунцьо Д., Товарницьким А., Приймаком А.
|
07.12.
|
9.
|
Проводити
заняття з обдарованими і слабкими дітьми
|
Протягом
семестру
|
ІV. Робота з батьками
1.
|
Індивідуальні
бесіди з батьками, консультування батьків з питань навчання та виховання дітей.
|
Протягом
семестру
|
2.
|
Дні
відкритих дверей.
|
1
вівторок щомісяця
|
3.
|
Провести
відкриті уроки з математики для батьків з метою пошуків спільних шляхів у
процесі навчання.
|
17.11
|
4.
|
З
метою формування читацьких інтересів учнів провести відкритий бібліотечний
урок «Білі гуси летять над лугами» (до дня народження О. Олеся)
|
04.12
|
5.
|
Індивідуальні
та групові консультації для батьків про форми занять дітей удома з розвитку
творчих здібностей дитини.
|
Протягом
семестру
|
6.
|
Провести
батьківські збори:
І. 1. Ознайомлення батьків з навчальними
програмами, планами, вимогами та критеріями оцінювання учнів у 3 класі
2. Національно-патріотичне виховання дітей у сім'ї.
ІІ. 1.Підсумки навчально-виховного процесу за
І семестр.
2.Відкрита
виховна година "Зоря над вертепом".
Завдання
та побажання на зимові канікули.
|
07.09
29.12
|
|
|
|
Проблема:
«Формування здорової, творчої,
ініціативної духовно та творчо розвиненої особистості з чітко вираженою
громадянською позицією».
І. Аналіз виховної роботи за І семестр 2017-2018 н.р.
У 3-Б класі навчається 23 учні: 9
дівчат і 14 хлопців.
Виховна робота в І семестрі була спрямована на згуртування
учнівського коллективу.
Це пов’язано з віковими особливостями.
Тому необхiдно продовжувати розвивати почуття дружби, відповідальності за себе та за інших,
милосердя, співчуття, готовність вчасно прийти на допомогу.
Учні класу активнi, люблять, бажають i
вмiють виконувати рiзнi доручення. Упродовж І семестру старалася формувати дитячу
активність, зацікавленість життям класу, навчанням, що сприяло створенню
позитивного мiкроклiмату в колективi. Це добре позначилося на успiхах дiтей у
навчаннi. За І семестр ми досягли успiхiв у вихованнi таких якостей, як
iнiцiативнiсть, чеснiсть, акуратнiсть, вiдповiдальнiсть за власнi вчинки. Та у
деяких учнів досить завищена або занижена самооцінка, і вони ще не можуть об’єктивно
оцінити свої досягнення, успіхи.
У більшості дітей хороші здібності до навчання. Труднощі під час
вивчення окремих предметів мають Жук В. та Жмут М. Законтна
П. зайняла І місце у ІІ етапі Міжнародного
конкурсу знавців української мови ім. П.
Яцика та захищала честь Мостиської ОТГ у ІІІ обласному етапі. По 12-16 учнів класу
брали участь у природничому конкурсі «Колосок» та математичному «Кенгуру».
Стосунки мiж учнями загалом дружнi й
доброзичливi. Протягом І семестру
не було конфліктів, бійок. Дрібні
непорозуміння, які виникали нечасто, завжди позитивно вирішувались. У відносинах між учнями заохочую прояви спiвчуття,
поступливостi, взаємоповаги,взаємодопомоги та взаємовиручки.
Учні класу брали активну участь
у класних і загальношкільних заходах, конкурсах на краще читання віршів. Тут
слід відзначити Законтну П. та Бука Д.
Ми підготували і провели лінійки «Наша мова солов’їна» , «Грудень зимі ворота відчиняє». Цікаво й
змістовно проходили інформаційні години. Усі учні підбирали доступний матеріал на заплановані теми і
розповідали однокласникам. Такі методи роботи спонукають до бажання самостійно здобувати нові знання, цікавитись життям держави,
світу, розвитком природи та сезонними змінами в ній, читати періодичну пресу.
Під час проведення виховних годин формується та
розвивається почуття доброти, милосердя,
справедливості, чесності, поступливості. Такими були конкурси "Правова відгадайка", "Кращий
мамин помічник", бесіди "Школа – наш дім, і ми господарі в нім",
"Про справжню дружбу", "Бути совісним, означає…", година милування природою "Осіння щедрість", «Зоря над вертепом» та інші.
Надзвичайно цікаво пройшли батьківські збори «Клас
навиворіт», де учні разом із батьками
вивчали нову тему з української мови, спільно працювали в групах і виконували
різні завдання.
Надовго
діти запам’ятають екскурсії у Львів (30.09.2017р.) та Дрогобич. Діти ознайомилися з історією виникнення Львова, з визначними пам’ятками архітектури та культури.
Особливо цікаво було побачити місто з Високого
замку. Надзвичайно сподобалася вистава «Русалонька» в Українс ькому театрі
для дітей та юнацтва. З великою увагою слухали розповіді екскурсоводів у
національному музеї
ім. А. Шептицького та в
«Таємній аптеці». 15 грудня 2017р. учні побували на екскурсії у Дрогобичі. Надзвичайно
цікавою була зустріч зі Святим Миколаєм у Гостинному дворі. Дуже сподобалася прем’єра вистави «Вінні Пух» у
драматичному театрі ім. Ю. Дрогобича. Із захопленням слухали розповідь екскурсовода у садибі та музеї Івана
Франка на батьківщині поета в селі Нагуєвичі. Такі екскурсії сприяють розвитку пізнавальної
активності учнів, розширюють кругозір, здружують дітей та батьків.
ІІ. Завдання виховної роботи на IІ семеcтр
1. Виховувати
дітей на принципах християнської моралі.
2. Виховувати повагу до державних символів
України
3. Виховувати в учнів любов до свого народу,
його мови, звичаїв і традицій, розвивати бажання цінувати і дотримуватись їх.
4. Розвивати інтерес до історії свого роду, своєї сім'ї.
5. Навчати учнів основних правил співжиття в
колективі. Виховувати бажання дотримуватися шкільних норм поведінки.
6. Прищеплювати любов до праці, почуття дбайливого,
бережливого ставлення до шкільного і класного майна.
7. Виховувати у дітей бережливе ставлення до
природи, поглиблювати знання з екології.
8. Привчати цінувати своє слово. Виховувати
почуття правової свідомості.
9.
Виховувати бажання творити добрі справи для людей.
10.
Розвивати почуття відповідальності.
ІІ . Організаційні питання. Робота
з виховання дітей
Інформаційні
години
№п/п
|
Тема
|
Дата
|
Примітка
|
1.
|
Січень
– скільки днів, стільки й свят
|
16.01
|
|
2.
|
« Я –
Україна, я – Україна! Лиш перед Богом я на колінах!» (22 січня – день соборності України).
|
23.01
|
|
3.
|
Лютий – останній
місяць зими.
|
30.01
|
|
4.
|
Я – син своєї
землі.
|
06.02
|
|
5.
|
Стрітення Господнє – одне з великих християнських свят.
|
13.02
|
|
6.
|
Усний
журнал «А сотню вже зустріли небеса»
|
20.02
|
|
7.
|
Сторінками
дитячих газет та журналів.
|
27.02
|
|
8.
|
Березень
– перший весняний місяць.
|
06.03
|
|
9.
|
Тарас Шевченко –
гордість і слава України.
|
13.03
|
|
10.
|
Всесвiтнiй день
поезiї. Конкурс на краще читання
поезії.
|
20.03
|
|
11.
|
Мiжнародний день
театру.
|
27.03
|
|
12.
|
Квітень – місяць
квітів і християнських свят.
|
03.04
|
|
13.
|
Славетні українці.
|
17.04
|
|
14.
|
Подорож
у часі «Чорнобиля гіркий полин»
|
24.04
|
|
15.
|
9
травня – День пам’яті та примирення,
пам’яті про жертви Другої світової війни
|
08.05.
|
|
16.
|
Сторінками
дитячих газет та журналів.
|
15.05
|
|
17.
|
Довга дорога додому. День перепоховання Т. Шевченка на Чернечій горі
поблизу Канева (1861)
|
22.05
|
Виховні години
№п/п
|
Тема
|
Дата
|
Примітка
|
1.
|
Богоявлення
Господнє. Водохреще. Народні звичаї , традиції
|
19.01
|
|
1.
|
День
пам’яті героїв Крут. 100-ліття трагедії. «Крути – наша слава, наша історія»
|
26.01
|
|
2.
|
Бесіда
"Символи моєї держави"
|
02.02
|
|
3.
|
КТС "Допоможи пташкам
узимку".
|
09.02
|
|
4.
|
Добро
врятує світ (17 лютого - День спонтанного прояву доброти.)
|
16.02
|
|
5.
|
Леся Українка – славна дочка українського народу (до дня народження поетеси). «Я була малою горда, - щоб не
плакать, я сміялась» (конкурс на краще
читання вірша Л. Українки)
|
23.02
|
|
6.
|
Пізнавально-розважальна
гра "Людина повинна для того жити, щоб у світі добро чинити"
|
02.03
|
|
7.
|
Розгляд
у групах життєвих ситуацій "Як би я вчинив…"
|
16.03
|
|
8.
|
Екскурсія
у міську дитячу бібліотеку (до
Всеукраїнський тижня дитячої та юнацької книги). Ознайомлення з новинками
дитячої літератури.
|
23.03
|
|
9.
|
Школа гарних манер
|
30.03
|
|
10.
|
Усний журнал
"Первоцвіти просять захисту".
|
13.04
|
|
11.
|
До
Всесвітнього дня Землі. Проект
"Земля – наша
годувальниця"
|
20.04
|
|
Розгляд у групах життєвих ситуацій
"Як би я вчинив…"
|
27.04
|
||
12.
|
Травень – місяць квітів і пісень. 2
травня - День Сонця
|
04.05
|
|
13.
|
Година вдячності
"Ясне сонечко, рідна матінко".
|
11.05
|
|
14.
|
Свято
до Дня вишиванки «Нитками вишита любов»
|
18.05
|
|
15.
|
Свято
останнього дзвоника
|
25.05
|
Заходи
щодо охорони життя і здоров’я та запобігання нещасних
випадків серед
учнів
№п/п
|
Тема
|
Дата
|
Примітка
|
1.
|
Інструктаж з безпеки життєдіяльності учнів
під час навчально-виховного процесу в позаурочний та канікулярний період (дотримання ПДР , протипожежної безпеки, поводження з
легкозаймистими та вибухонебезпечними речовинами)
|
15.01
|
|
2.
|
Обережно
бурульки!
|
17.01
|
|
3.
|
Уявна гра-мандрівка
"До країни здоров'я"
|
29.01
|
|
4.
|
Складання пам’ятки
"Як не захворіти".
|
12.02
|
|
5.
|
"Чистота –
запорука здоров'я ".
|
26.02
|
|
6.
|
Правила поведінки з
електроприладами.
|
12.03
|
|
7.
|
Бесіда
«Заборона спалювання сухої трави»
|
26.03
|
|
8.
|
Бесіда
" Дотримання учнями ПДР, правил безпечної поведінки під час весняних
канікул та Великодніх свят"(Безпека поводження з піротехнічними засобами)
|
02.04
|
|
9.
|
Вікторина
"Сам удома".
|
16.03
|
|
10.
|
Рольова гра «Я на вулиці».
|
23.04
|
|
11.
|
Інструктаж
«Обережно на воді та біля водойм»
|
07.05
|
|
12.
|
Правила
безпечної поведінки під час літніх канікул.
|
24.05
|
ІІІ. Індивідуальна робота
№п/п
|
Зміст
|
Дата
|
1.
|
Бесіди
про культуру поведінки в школі з учнями.
|
15-19.01
|
2.
|
Налагодження
чергування в класі та бесіди з черговими про їхні права та обов’язки.
|
15-19.01
|
3.
|
Індивідуальні
бесіди з метою вивчення рівня активності кожного учня у житті класу.
|
Протягом
семестру
|
4.
|
Індивідуальні
бесіди з окремими учнями про їхню поведінку (Садлівським М., Вовком О.,
Приймаком А.)
|
Протягом
семестру
|
5.
|
Виховувати
бережливе ставлення до шкільного майна (Жук
В., Буцик М.). Бесіда "Моє і
наше"
|
31.01
|
6.
|
Бесіда "Ти і
товариші" з Кунцьо Д., Товарницьким А., Приймаком А.
|
14.02.
|
7.
|
Індивідуальні
бесіди з учнями про самостійність під час виконання домашніх завдань Маскаль
В., Дарнобитом Т.
|
Протягом
семестру
|
8.
|
Бесіда "Завжди
встигай зробити вчасно всі справи" з Квиком О., Жмутом М., Федевичем Д.
|
13.03.
|
9.
|
Індивідуальні
бесіди з учнями про ставлення до
ведення щоденників, зошитів Вовком О.
Жмутом М., Приймаком А.
|
Лютий
|
10.
|
Бесіда про
спізнення "Хвилина час береже" з Буком Д., Гулою А.
|
Протягом
семестру
|
11.
|
Проводити
заняття з обдарованими і слабовстигаючими дітьми Сафіяник К., Буком Д.,
Законтною П., Гридинською К.; Жуком В.
|
Протягом
семестру
|
ІV. Робота з батьками
1.
|
Проводити
індивідуальні бесіди з батьками, консульту-вання
батьків з актуальних питань навчання та вихова-ння
дітей.
|
Протягом року
|
2.
|
Обговорити
напрями діяльності батьківського комітету в новому навчальному році.
|
Протягом року
|
3.
|
Провести
класні батьківські збори на тему:
І.
1. Відкрита виховна година «Добро врятує світ» (17 лютого - День спонтанного прояву доброти.)
Бесіда з психологом "Труднощі у вихованні 8-9
річних школярів"
2. Обмін досвідом "Як я привчаю свого сина (дочку)
до самостійного виконання домашніх завдань"
ІІ.
1. Свято до Дня
вишиванки «Нитками вишита любов»
2. Підсумки навчально-виховної
роботи за рік.
|
16.02
18.05
|
4.
|
Провести
тиждень творчого спілкування дітей і батьків класу.
|
Березень
|
5.
|
Відвідувати
окремі сім'ї учнів з метою вивчення їх
становища в сім'ї та дотримання розпорядку дня учнів.
|
Протягом року
|
6.
|
Підбити
підсумки навчальної діяльності учнів класу за перше півріччя. Листи подяки батькам класу.
|
Грудень
|
7.
|
Проводити
індивідуальні консультації з ініціативи вчителя чи батьків відносно:
*конфліктної
ситуації;
*особливостей
здоров’я та характеру дитини;
*мотивації
навчання.
|
Протягом року
|
8.
|
Дні
відкритих дверей.
|
1
вівторок щомісяця
|
9.
|
Проводити
бесіди з батьками творчо обдарованих дітей з теми : "Розвиваємо таланти
своїх дітей"
|
Протягом року
|
10.
|
Залучати
ініціативну батьківську групу до участі в походах і поїздках з учнями класу.
|
Травень
|
11.
|
Роботу
з батьками будувати на основі взаєморозуміння, поваги і спрямувати її на
оволодіння батьками системою педагогічних знань.
|
Постійно
|
12.
|
Підтримувати
зв’язок
з батьками через щоденники, відвідування учнів удома.
|
Постійно
|
13.
|
Залучати
батьків класу до ремонту класного кабінету, підготовки необхідних наочних
посібників з різних предметів до нового навчального року.
|
Травень
|
Немає коментарів:
Дописати коментар