_Контрольні роботи з природознавства __________________________________________ _____________________________________________
2 клас КОНТРОЛЬНА
РОБОТА №1 І
варіант
1. Явища
природи – це … А. Усі зміни, що відбуваються в живій
природі. Б.
Усі зміни, що відбуваються в неживій природі.
В. Усі зміни, що відбуваються в живій та неживій природі.
В. Усі зміни, що відбуваються в живій та неживій природі.
2. Один
повний оберт Землі навколо своєї осі називають
А.Добою.
Б. Місяцем. В. Роком.
Б. Місяцем. В. Роком.
3. Один
повний оберт Землі навколо Сонця називають
А.Добою.
Б.Місяцем.
В. Роком.
4. Закінчи
речення.
Основні
сторони горизонту – це
____________________________________________________________________
|
|
Червень, липень, серпень ВЕСНА
Березень, квітень,
травень
ОСІНЬ
|
Грудень, січень, лютий ЛІТО |
Вересень, жовтень, листопад ЗИМА |
|
|
___________________________________________
_________________________________________
2 клас КОНТРОЛЬНА РОБОТА №1 ІІ варіант
1. Один
повний оберт Землі навколо Сонця називають
А.Добою.
Б.Місяцем.
В. Роком.
2. Один
повний оберт Землі навколо своєї осі називають
А. Добою.
Б.Місяцем.
В. Роком.
3. Явища
природи – це …
А. Усі зміни, що відбуваються в живій природі.
Б. Усі зміни, що відбуваються в неживій природі.
В. Усі зміни, що відбуваються в живій та неживій природі.
А. Усі зміни, що відбуваються в живій природі.
Б. Усі зміни, що відбуваються в неживій природі.
В. Усі зміни, що відбуваються в живій та неживій природі.
4. Закінчи речення.
Основні сторони горизонту – це
____________________________________________________________
|
|
Березень, квітень,
травень ЛІТО
|
|
Грудень, січень, лютий ОСІНЬ |
Вересень, жовтень, листопад ЗИМА |
|
Червень, липень, серпень ВЕСНА
|
_________________________________________
2 клас КОНТРОЛЬНА
РОБОТА №1
ІІІ
варіант
1. Земля має форму :
А.Круга.
Б.Кулі.
В. Кола.
2. Один
повний оберт Землі навколо своєї осі називають
А. Добою.
Б.Місяцем.
В. Роком.
3. Горизонт
– це …
А. Уявна межа між водою та землею.
Б. Уявна межа між лісом і полем. В. Уявна межа між земною
поверхнею і небом.
4. Закінчи
речення.
Основні сторони горизонту – це
____________________________________________________________________
|
5. З’єднай пори року з назвами місяців. |
Червень, липень, серпень ОСІНЬ
Березень, квітень,
травень ЗИМА
|
|
Грудень, січень, лютий ЛІТО |
Вересень, жовтень, листопад ВЕСНА |
|
|
2 клас
САМОСТІЙНА
РОБОТА №1
1. З настанням осені :
А. Рослини змінюють зелене забарвлення.
Б. На деревах появляються бруньки.
В. Зеленіють дерева,
кущі,трава.
В. Зеленіють дерева,
кущі,трава.
2. Листопад – це…
А. Пора появи листя.
Б. Пора пожовтіння листя. В. Пора опадання листя.
Б. Пора пожовтіння листя. В. Пора опадання листя.
3. До отруйних
грибів належать…
А.
Білі гриби, лисички, підберезники.
Б. Жовчний гриб, мухомор, бліда поганка.
В. Маслюки, опеньки,
шампіньйони.
4. Закінчи речення. З настанням осінніх холодів у теплі краї
відлітають_______________ __________________________________ _тому, що вони
___________________________
5.
Закінчи речення.
З настанням осінніх холодів мурашки______________________________________________ а оси________________________.
З настанням осінніх холодів мурашки______________________________________________ а оси________________________.
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
САМОСТІЙНА
РОБОТА №1
1. З настанням осені :
А. Рослини змінюють зелене забарвлення.
Б. На деревах появляються бруньки. В. Зеленіють дерева, кущі, трава.
Б. На деревах появляються бруньки. В. Зеленіють дерева, кущі, трава.
2. Листопад – це…
А. Пора появи листя.
Б. Пора пожовтіння листя. В. Пора опадання листя.
Б. Пора пожовтіння листя. В. Пора опадання листя.
3. До
отруйних грибів належать…
А. Білі гриби, лисички, підберезники.
Б. Жовчний гриб, мухомор, бліда поганка. В. Маслюки, опеньки, шампіньйони.
А. Білі гриби, лисички, підберезники.
Б. Жовчний гриб, мухомор, бліда поганка. В. Маслюки, опеньки, шампіньйони.
4. Закінчи речення. З настанням осінніх холодів у теплі краї
відлітають_________________ __________________________________ _____тому,
що вони ___________________________
5. Закінчи речення.
З настанням осінніх холодів мурашки __________________________________________, а оси_____________________.
5. Закінчи речення.
З настанням осінніх холодів мурашки __________________________________________, а оси_____________________.
2
клас КОНТРОЛЬНА
РОБОТА №2 І варіант
1. З настанням осені :
А. Рослини змінюють зелене забарвлення.
Б. На деревах появляються бруньки.
В. Зеленіють дерева, кущі, трава.
А. Рослини змінюють зелене забарвлення.
Б. На деревах появляються бруньки.
В. Зеленіють дерева, кущі, трава.
2. До однорічних рослин належать
А. Морква, буряк, капуста. Б. Порічки, калина, верба.
В. Горох, помідори, огірки.
А. Морква, буряк, капуста. Б. Порічки, калина, верба.
В. Горох, помідори, огірки.
3. Вітер розносить плоди:
А. Клена.
Б. Дуба. В. Калини.
А. Клена.
Б. Дуба. В. Калини.
4. Підкресли назви отруйних грибів.
Підосичник, мухомор, підберезник, білий гриб, лисички,
бліда поганка,
маслюк, несправжній опеньок.
5. Які з птахів перелітні, а які – осілі? З’єднай.
перелітні
|
осілі |
6. Склади ланцюжки живлення у природі.
Жолудь ---
______________--- _____________.
_____________ --- козуля
--- _______________.
2
клас КОНТРОЛЬНА
РОБОТА №2 ІІ варіант
1.
З настанням осені :
А.
Цвітуть підсніжники.
Б. На деревах появляються бруньки.
В. Жовтіють і засихають трав'янисті
рослини.
2. До дворічних рослин належать :
А. Морква, буряк, капуста.
Б. Порічки, калина, верба.
В. Горох, помідори, огірки.
А. Морква, буряк, капуста.
Б. Порічки, калина, верба.
В. Горох, помідори, огірки.
3. Тварини
розносять плоди: А. Клена.
Б. Кульбаби. В. Калини.
Б. Кульбаби. В. Калини.
4. Підкресли назви їстівних грибів.
Підосичник, мухомор, підберезник, білий гриб, лисички, бліда поганка,
маслюк, несправжній опеньок.
5. Які з птахів перелітні, а які –
осілі? З’єднай.
перелітні
|
осілі |
Дятел, соловей, голуб, синиця, шпак, журавель.
6. Склади ланцюжки живлення у природі.
Зерно --- ______________--- _____________.
_____________ --- заєць
--- _______________.
2
клас КОНТРОЛЬНА
РОБОТА №3
Іваріант 1. Зимові місяці – це:
А червень, липень, серпень
Б вересень, жовтень, листопад
В грудень, січень, лютий
Іваріант 1. Зимові місяці – це:
А червень, липень, серпень
Б вересень, жовтень, листопад
В грудень, січень, лютий
2.
Познач
характерну ознаку зими.
А снігопад Б листопад В туман
3. Познач, яка рослина зеленіє взимку.
А дуб
Б ялина
В калина
4. Познач, який птах
зимує в нашій місцевості.
А шпак
Б синиця
В журавель
5. Обери три
правильних твердження .
А Ожеледиця –
небезпечне зимове явище.
Б
Ожеледиця з’являється унаслідок тривалих снігопадів.
В
У безвітряну погоду здіймається заметіль.
Г Пісок –
ворог ожеледиці, не дає ногам на ній ковзатися.
Д Унаслідок
тривалих снігопадів з'являються снігові замети.
6. Встановіть відповідність між назвою тварини і
місцем її зимівлі.
А Заєць 1
у дуплі
Б Білка 2 під кущем
В Ведмідь 3
у лігві
Г
Вовк 4
у барлозі
А
|
Б
|
В
|
Г
|
САМОСТІЙНА РОБОТА
№2
_________________________________________________
Іваріант
1. Весняні місяці -
А червень, липень, серпень
Б березень, квітень,
травень
В грудень, січень, лютий
2.
Властивості
повітря:
А Прозоре, безбарвне, не має запаху
Б Непрозоре, безбарвне, не має запаху
В Прозоре, безбарвне, має запах
А Прозоре, безбарвне, не має запаху
Б Непрозоре, безбарвне, не має запаху
В Прозоре, безбарвне, має запах
А Відлига Б Льодохід В Повінь
4. Явище, коли вода виходить за межі звичайних для неї берегів і
затоплює значні ділянки суходолу, це - …
А Відлига Б Льодохід В Повінь
5. Потепління взимку або навесні, що
призводить до танення снігів, - це
А Відлига Б Льодохід В Повінь
6. Вітер – це
_______________________________________
.
_________________________________________________________________________
САМОСТІЙНА РОБОТА
№2
_________________________________________________
І
варіант
1. Весняні місяці – це: А червень, липень, серпень Б березень, квітень, травень В грудень, січень, лютий
1. Весняні місяці – це: А червень, липень, серпень Б березень, квітень, травень В грудень, січень, лютий
2.
Властивості повітря:
А Прозоре, безбарвне, не має запаху
Б Непрозоре, безбарвне, не має запаху В Прозоре, безбарвне, має запах
Б Непрозоре, безбарвне, не має запаху В Прозоре, безбарвне, має запах
А Відлига Б Льодохід
В Повінь
4. Явище, коли вода виходить за межі звичайних для неї берегів і
затоплює значні ділянки суходолу, це -
…
А Відлига Б Льодохід В Повінь
5.
Потепління взимку
або навесні, що призводить до танення снігів, - це
А Відлига Б Льодохід В Повінь
6. Вітер – це
_______________________________________
.
2 клас КОНТРОЛЬНА РОБОТА №4
Іваріант
1. Весняні місяці – це: А червень, липень, серпень
Б березень, квітень, травень
В грудень, січень, лютий.
2. Познач характерну ознаку весни.
А.снігопад Б танення снігу
В хуртовини
3. Познач,яка рослина зацвітає першою.
А тюльпан
Б підсніжник
В конвалія
4. Птахи навесні….
А годують малят Б насиджують яйця
В відлітають у вирій
5. Обери чотири правильні відповіді.
З приходом весни в природі відбуваються такі зміни:
⃝
Сонце піднімається все вище над горизонтом.
Сонце піднімається все вище над горизонтом.
⃝
День після 21 березня починає зменшуватися, а ніч збільшуватися .
День після 21 березня починає зменшуватися, а ніч збільшуватися .
⃝
Птахи повертаються додому .
Птахи повертаються додому .
⃝
Температура повітря поступово знижується .
Температура повітря поступово знижується .
⃝
Дерева прокидаються від зимового сну.
Дерева прокидаються від зимового сну.
⃝
У березні з’являються квіти.
У березні з’являються квіти.
6. З’єднай стрілками частини правильних тверджень і запиши у таблиці.
А Травень 1. Поява листя на деревах і кущах.
Б Квітень 2. Початок сокоруху у дерев.
В Березень 3. Цвітіння садів
А
|
|
Б
|
|
В
|
2 клас КОНТРОЛЬНА
РОБОТА №4
ІІваріант
ІІваріант
1. Весняні місяці – це:
А червень, липень, серпень
Б березень, квітень, травень
В грудень, січень, лютий.
2. Познач явище,яке характерне для дерев і кущів навесні. А сокорух Б пожовтіння листя
В листопад
3. Познач, яка рослина зацвітає рано навесні.
Амак Б проліска В ромашка
4. Що відбувається з комахами навесні?
А гинуть
Брозмножуються
В ховаються в затишні місця
5. Обери чотири правильні відповіді.
З приходом весни в природі відбуваються такі зміни:
⃝ Сонячні промені прогрівають землю. ⃝
У звірів відростає густа і пухнаста шерсть
⃝ Земля звільняється від снігу
⃝ Сонце рухається по небу низько.
⃝ На річках скресла крига.
⃝
З кожним днем стає тепліше.
З кожним днем стає тепліше.
6. З’єднай стрілками частини правильних тверджень і запиши у таблиці.
А Травень 1. Поява листя на деревах і кущах.
Б Квітень 2. Початок сокоруху у дерев.
В Березень 3. Цвітіння садів
А
|
|
Б
|
|
В
|
Контрольна
робота №5
__________________________________________________________________________________________________________________________________
__________________________________________________________________________________________________________________________________
ПРИРОДА
ВЛІТКУ
Варіант 1
1. Познач
перший місяць літа.
А липень
Б серпень
В червень
2. Познач характерну ознаку літа в неживій природі.
А
снігопад
Б
гроза
В туман
3. Познач, що відбувається з рослинами влітку.
А з’являються
зелені листочки
Б дозрівають
ягоди,плоди
В жовтіє і опадає листя
4. Познач, в якому ряду наведено назви рослин луків.
А
тимофіївка, лисохвіст, цикорій, деревій
Б
фіалка, конвалія, копитняк, лісові дзвіночки
В
рогіз, очерет,
аїр, ряска, стрілолист
5. Визнач твердження, у яких записано дії людей, що
сприяють збереженню лісу.
А Збивай отруйні гриби ногами
Б Не вбивай павуків та не рви
павутиння
В Пали вогнище у лісі
Г Не ламай гілля дерев
Г Збирай у букет червонокнижні
квіти . Д Не руйнуй гнізда птахів
6. Розподіліть подані назви рослин за
ярусами. Впишіть їх у відповідні колонки таблиці.
Дуб, ліщина, конвалія, клен, звіробій, ялина, ожина, анемона, шипшина.
1 ярус
|
2 ярус
|
3 ярус
|
Дерева
|
Кущі
|
Трав’янисті рослини
|
ПРИРОДА
ВЛІТКУ
Варіант 2
1. У якому ряду наведено назви тварин прісних водойм?
А
заєць, їжак, лисиця, жук-короїд, сорока
Б
сом, карась, водомірка, жаба, бабка, бобер
В кріт, метелик,
плиска, деркач, бджола
2. У якому ряду
наведено назви неїстівних ягід.
А
вовча
ягода,чорниця, чорна бузина
Б
вороняче око, чорна бузина , конвалія
В
ожина, малина,
суниця, чорниця
3. Познач характерну ознаку літа в живій природі.
А
достигають
ягоди, цвіте липа
Б цвітуть
первоцвіти
В
збирають
урожай овочів
4.
Познач, що відбувається з рослинами влітку.
А рослини
влітку перебувають у стані спокою
Б
влітку
цвітуть дерева,дозрівають ягоди
В
влітку у рослин змінюється забарвлення листків
5.Знайдіть і зазначте чотири
правильних твердження. Значення рослин лісу
А Головними розповсюджувачами насіння
в лісі є дрібні тварини і птахи.
Б Збирання лісових ягід та плодів.
В
Заготівля лікарської сировини.
Г У лісі ростуть тільки дерева .
Г Чудова відпочинкова зона.
Д Виділення кисню.
6. Розподіліть подані назви рослин за ярусами. Впишіть їх у
відповідні колонки таблиці.
Сосна, ліщина, ряст, береза, папороть, ялина, малина, гусяча цибулька, шипшина.
1 ярус
|
2 ярус
|
3 ярус
|
Дерева
|
Кущі
|
Трав’янисті рослини
|
САМОСТІЙНА РОБОТА №3
__________________________________________________________________
1. Обери рядок, у якому записана ознака неживої
природи влітку
А Сонце дедалі вище
піднімається над горизонтом
Б день довгий, ніч коротка
В йдуть затяжні дощі
2. Обери
рядок, у якому записано рослину нашої місцевості, занесену в Червону книгу України
А тюльпани Б кульбаба В пролісок
3. Обери рядок, у якому записано назви тварин лісу
А лось, кабан, дятел Б лелека, миша польова, лисиця В сіра чапля, жаба, бабка 4. На яку частину доби вказує розкрита квітка картоплі?
А день Б вечір В ніч 5. Обери рядок, у якому записано два заходи щодо збереження природи
А тюльпани Б кульбаба В пролісок
3. Обери рядок, у якому записано назви тварин лісу
А лось, кабан, дятел Б лелека, миша польова, лисиця В сіра чапля, жаба, бабка 4. На яку частину доби вказує розкрита квітка картоплі?
А день Б вечір В ніч 5. Обери рядок, у якому записано два заходи щодо збереження природи
А полювання на тварин
Б забруднення річок
В насадження дерев
Г вирубування лісів
Д створення заповідників
Е знищення грибниць
6. Прочитай твердження:
(А) Збивай отруйні гриби ногами
(Б) Не вбивай павуків та не рви павутиння (В) Пали вогнище у лісі
(Г) Не ламай гілля дерев
(Д) Збирай у букет гарні квіти (Е) Не руйнуй гнізда птахів
Розподіли їх на дві групи: І група – твердження, у яких записано дії людей, що шкодять лісу
(А) Збивай отруйні гриби ногами
(Б) Не вбивай павуків та не рви павутиння (В) Пали вогнище у лісі
(Г) Не ламай гілля дерев
(Д) Збирай у букет гарні квіти (Е) Не руйнуй гнізда птахів
Розподіли їх на дві групи: І група – твердження, у яких записано дії людей, що шкодять лісу
ІІ група - твердження, у яких записано
дії людей, що сприяють збереженню лісу
7. Наведи приклади двох назв
лікарських (цілющих) рослин нашої місцевості
_____________________________________________________________________
_____________________________________________________________________
8. Зафіксуй результати власного
спостереження погоди за вікном у день, коли ти виконуєш контрольну роботу.
Впиши їх у відповідні колонки таблиці, використавши відомі тобі спеціальні
позначення.
стан неба
|
опади
|
інші явища
|
Контрольна
робота №5 __________________________________________________________________________________________________________________________________
1. Обери рядок, у якому записано рослину
- символ України.
А тюльпани Б кульбаба В калина
2. Обери рядок, у якому записано назву
лікарської (цілющих) рослини нашої місцевості
А подорожник Б ряст
В пролісок
3. Якщо
мурашки поспішають до мурашника, то буде
А сніг Б тепло
В сильний дощ
4. Хто розділив рік на 12 місяців по 30 днів
кожен?
А українці Б греки
В
єгиптяни
5. Визнач твердження, у яких записано дії людей, що
сприяють збереженню природи.
А Збивай отруйні гриби ногами
Б Не вбивай павуків та не рви
павутиння
В Пали вогнище у лісі
Г Не ламай гілля дерев
Г Збирай у букет червонокнижні
квіти . Д Не руйнуй гнізда птахів
6. Яку роль відіграють квіти у житті людей? ________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Контрольні роботи з природознавства 3клас
______________________________________________
______________________________________________
Контрольна робота №1 «Вода.
Повітря» ІІ
варіант
1.
Більша
частина Землі вкрита:
А льодовиками; Б водою; В сушею.
А льодовиками; Б водою; В сушею.
2. Познач
повний перелік властивостей повітря.
А прозоре, текуче,
безбарвне, пружне, без запаху, заповнює весь простір;
Б прозоре, без запаху, безбарвне, невидиме, м’яке, пружне; В прозоре, пружне, безбарвне, без запаху, заповнює весь простір;
Б прозоре, без запаху, безбарвне, невидиме, м’яке, пружне; В прозоре, пружне, безбарвне, без запаху, заповнює весь простір;
3. Обери
правильне твердження
А При нагріванні вода стискається
Б При охолодженні вода стискається
В При охолодженні вода розширюється
А При нагріванні вода стискається
Б При охолодженні вода стискається
В При охолодженні вода розширюється
4. З’єднай стрілками:
Північний вітер мряку, дощ, снігопади
Західний вітер
тепло
Південний вітер
холод
5. Познач склад повітря у порядку збільшення маси складників:
|
._____ Вуглекислий газ та інші гази
6. Які речовини розчиняються у воді? Підкресліть. Крейда, сіль, глина, олія, пісок, цукор
7. Напиши, як
економити воду в побуті.
_______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
_____________________________________________________
_____________________________________________________
Контрольна робота №1
«Вода.
Повітря» І варіант
1. Повітря – це:
А тверде тіло; Б рідке тіло; В газоподібне тіло.
А тверде тіло; Б рідке тіло; В газоподібне тіло.
2. Які властивості має вода?
А текуча, не має власної форми, прозора, безбарвна;
Б має власну форму, непрозора , має запах;
В блакитного кольору, має смак.
А текуча, не має власної форми, прозора, безбарвна;
Б має власну форму, непрозора , має запах;
В блакитного кольору, має смак.
3. Обери правильне твердження
А Повітря – газоподібне тіло, що займає увесь простір
Б Повітря має колір і займає певний простір
В Повітря перебуває в рідкому стані і займає певний простір
4.
З’єднай стрілками:
Роса газоподібний стан Град
рідкий стан
Пара
твердий стан
5. Познач склад повітря та з’єднай стрілками:
|
3. Азот
6. Які речовини не розчиняються у воді? Підкресліть.
Крейда,
сіль, глина, олія, пісок, цукор
7. Запиши, яку користь приносить вітер.
________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
_____________________________________________________
_____________________________________________________
Контрольна робота №2 «Гірські породи. Грунт».
І варіант
1. Гірські
породи - це:
А природні
тіла,які знаходяться в глибинах Землі ; Б природні тіла,які знаходяться на поверхні
Землі; В
природні тіла,які знаходяться в
глибинах Землі та на її поверхні.
2. Впізнай корисну копалину за описом: тверда, чорного кольору, залягає глибоко під землею, використовують як паливо, виробляють ліки, смолу, парфуми.
А нафта Б кам’яне вугілля В торф
3. До складу ґрунту входить:
А крейда, перегній, пісок; Б вода, перегній, пісок, мінеральні речовини, повітря;
В повітря, перегній, вода, нафта, мінеральні речовини.
4. З’єднай стрілочками корисну копалину і для чого її використовують.
кам’яна сіль
як паливо
нафта
на будівництві
граніт
під час приготування їжі
5. Підкресліть, хто живе у ґрунті.
Метелики, кроти, польові миші, жаби,
черв’яки, личинки жуків, мухи.
6. Розподіли корисні копалини на 3 групи і запиши їх у відведеному місці.
Крейда,
торф, пісок, гіпс, нафта, мармур, глина, залізна руда, природний газ, кам’яне
вугілля.
Тверді:
_____________________________________________________________
Рідкі:
____________________________________________________________
Газоподібні: _______________________________________________
7. Як треба охороняти ґрунт?
________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
_____________________________________________________
_____________________________________________________
Контрольна робота №2 «Гірські породи. Грунт».
ІІ варіант
1. Корисні
копалини – це:
А гірські
породи, які знаходяться в глибинах Землі ; Б гірські породи, які знаходяться в глибинах
Землі та на її поверхні та використовуються людьми;
В гірські
породи, які знаходяться в глибинах Землі та на її поверхні.
2. Впізнай корисну копалину за описом: рідка, бурого кольору, залягає глибоко під землею, використовують як паливо, виробляють ліки, фарбу, парфуми.
А нафта Б кам’яне вугілля В торф
3. До складу ґрунту входить:
А крейда, перегній, пісок; Б вода, перегній, пісок, мінеральні речовини, повітря;
В повітря, перегній, вода, нафта, мінеральні речовини.
4. З’єднай стрілочками корисну копалину і як її видобувають.
Залізна руда
бурові установки
нафта
шахти
кам’яне вугілля кар’єри
5. Підкресліть тверді корисні копалини: крейда, торф, пісок, нафта, буре вугілля, мармур, глина, мідна руда, природний газ, вапняк, кам’яне вугілля.
6. Розподіли корисні копалини на 3 групи і запиши їх у відведеному місці.
Крейда,
торф, пісок, мідна руда, нафта, мармур, глина, залізна руда, природний газ, кам’яне
вугілля.
Горючі:
____________________________________________________________
Рудні: ______________________________________________________________
Будівельні: _________________________________________________________
7. Де людина використовує корисні копалини? ________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
_____________________________________________________
_____________________________________________________
Контрольна робота №3 «Енергія в нашому житті».
Іваріант
1. Енергія – це:
А здатність тіл рухатися; Б здатність тіл відпочивати;
В здатність тіл виконувати роботу і рухатися.
А здатність тіл рухатися; Б здатність тіл відпочивати;
В здатність тіл виконувати роботу і рухатися.
2.
Вкажіть переваги енергії води.
А забруднює навколишнє середовище;
Б не забруднює навколишнє середовище; В покращує умови життя тварин водойм.
А забруднює навколишнє середовище;
Б не забруднює навколишнє середовище; В покращує умови життя тварин водойм.
3.
Сонячні
батареї використовують на ..
А гідроелектростанціях;
Б сонячних електростанціях; В вітрових електростанціях.
Б сонячних електростанціях; В вітрових електростанціях.
4. Допиши речення.
Енергія може переходити з ____________________________________________.
5. Установіть відповідність.
Вичерпні джерела
енергії
|
торф
невичерпні джерела енергії
|
вітер
природний газ
сонце
6. Встав пропущені слова:
Сонячні промені несуть на Землю ______________ і ________________. На сонячних
електростанціях енергія
Сонця перетворюється на __________________ енергію. Там
установлені спеціальні
прилади, які називаються сонячними _________________. Без
сонячної енергії не
існувало б __________ на землі.
7. Запиши поради , як потрібно економити електроенергію.
________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
_____________________________________________________
_____________________________________________________
Контрольна робота №3 «Енергія в нашому житті».
ІІваріант
1. Енергія – це:
А здатність тіл рухатися;
Б здатність тіл виконувати роботу і рухатися. В здатність тіл відпочивати;
А здатність тіл рухатися;
Б здатність тіл виконувати роботу і рухатися. В здатність тіл відпочивати;
2.
Вкажіть переваги енергії води.
А
не забруднює навколишнє середовище;
Б забруднює навколишнє середовище; В погіршує умови життя тварин водойм.
Б забруднює навколишнє середовище; В погіршує умови життя тварин водойм.
3. Вітряки
використовують на ..
А гідроелектростанціях;
Б сонячних електростанціях; В вітрових електростанціях.
4. Допиши
речення.
Енергія рухомої води ____________________________________________.
Енергія рухомої води ____________________________________________.
5. Установіть відповідність.
Вичерпні джерела
енергії
|
сонце
невичерпні джерела енергії
|
вода
природний
газ
торф
6. Встав пропущені слова:
6. Встав пропущені слова:
Сонячні промені несуть на Землю ______________
і ________________. На сонячних
електростанціях енергія
Сонця перетворюється на __________________ енергію.
Там
установлені спеціальні
прилади, які називаються сонячними _________________. Без
сонячної енергії не
існувало б __________ на землі.
7. Запиши способи збереження теплової енергії вдома. ________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
_____________________________________________________
_____________________________________________________
Контрольна робота №4 «Живі організми та середовище їхнього існування. Рослини»
І варіант
1.
Які умови потрібні для росту і розвитку
рослини?
А
вода, тепло, повітря;
Б вода, повітря, тепло, світло, поживні речовин;
В вода, поживні речовини, сонце,повітря.
Б вода, повітря, тепло, світло, поживні речовин;
В вода, поживні речовини, сонце,повітря.
2. Найпоширеніша група рослин на Землі – це А водорості ; Б хвойні; В квіткові.
3. Насіння хвойних рослин утворюється: А у квітах; Б у хвої; В у шишках.
4. Підкресли органи, з яких складається квіткова рослина.
Корінь, насіння, стебло, кора, листя, колючки, квітка,
гілки, плід.
5. З’єднай стрілками, якими органами розмножуються такі рослини.
Соняшник бульбами
Виноград насінням
Картопля цибулинами Тюльпан
живцями
Полуниця кореневищами Папороть вусами
Полуниця кореневищами Папороть вусами
6. Доповни речення: Рослини постачають у повітря ____________ , необхідний для _____________ .
7.
Напиши, як людина використовує культурні рослини.
___________________________________________________________
___________________________________________________________
___________________________________________________________
___________________________________________________________
____________________________________________________
_____________________________________________________
Контрольна робота №4 «Живі організми та середовище їхнього існування. Рослини» ІІ варіант
1.
Обери правильне твердження. Рослини
– це організми, яким властиві…
А створення умов життя на Землі;
Б вода, повітря, тепло, світло, поживні речовин;
В живлення, дихання, розмноження, ріст і розвиток.
А створення умов життя на Землі;
Б вода, повітря, тепло, світло, поживні речовин;
В живлення, дихання, розмноження, ріст і розвиток.
2. Найпоширеніша група рослин на Землі – це А квіткові ; Б хвойні; В папороті.
3. Насіння квіткових рослин утворюється: А у квітах; Б плодах; В у листках.
4. Підкресли органи, з яких складається хвойна рослина.
Корінь, шишка з насінням, дерев’янисте стебло, кора,
колючки, листки-хвоїнки, квітка, гілки, плід.
5. З’єднай стрілками, якими органами розмножуються такі рослини.
Огірок бульбами
Смородина насінням Жоржина цибулинами Цибуля живцями
Суниця кореневищами Малина вусами
6. Доповни речення: Рослини можуть ____________ до життя в умовах із різним _____________ і кількістю ____________________ .
7. Напиши, як людина використовує культурні рослини. ___________________________________________________________
___________________________________________________________
___________________________________________________________
___________________________________________________________МАТЕМАТИКА 2 клас
_____________________________________
2 клас Самостійна робота № 1
І варіант
1. Обчисли:
50+3+20=____________ 9+1+50=____________ 60-20-30=_____________ 50+5-30=_____________ 17+2-8=___________ 56+23-81=____________ 60+3-50=_____________ 9-1+40=____________ 22+22+33=____________
2. Порівняй
(< , > =):
21+4__
27-2 14+5__18+2 37-6__39-8 100-80__60-50
3. Задача.
Оля прочитала 16 казок. Павлик – на 2
казки менше. Скільки казок прочитав Павлик?
_________________________________ Відповідь:
_____________________
__________________________________________________________________
__________________________________________
2 клас
Самостійна робота № 1
ІІ варіант
1. Обчисли:
40+3+20=____________ 9+10-7=____________ 60-40-10=_____________ 30+5-10=_____________ 70+3-60=___________ 26+23-18=____________ 60+4-50=_____________ 90-5-40=____________ 22+55+21=____________
2. Порівняй
(< , >, =):
12+8__ 17+3
24+3__28-2
37-5__39-7 100-70__30+0
3. Задача.
Віра прочитала 15
казок. Андрійко – на 4 казки
більше. Скільки казок прочитав Андрійко?
__________________________________________________________________________
Відповідь: _____________________
_____________________________________
2 клас
Самостійна робота № 2
Іваріант
1. Обчисли:
9+2=___ 11-2= __________ 19-10+2=______________ 16-5-2=________ 29+2=___ 51-2=___ 45-4-2=_____________ 79+10+2=_________
2.
Накресли два відрізки: перший довжиною 9см, а другий – на 2см довший.
3. Задача.
Оля прочитала 21 казку, а Павлик – на 2
казки менше. Скільки казок прочитав Павлик?
_________________________________
Відповідь: _____________________
-----------------------------------------------------------------------------------------------------
_____________________________________
2 клас Самостійна робота № 2
Іваріант
1. Обчисли:
9+2=___ 11-2=___ 49-10+2=_______________ 17-6-2=______________ 39+2=_____ 81-2=___ 75-4-2=__________ 29+10+2=_________
2.
Накресли два відрізки: перший довжиною 11см, а другий – на 2см коротший.
3. Задача.
Оленка зірвала 29 груш, а Петрик – на 2 груші більше. Скільки груш зірвав Петрик?
_________________________________
Відповідь: _____________________
2
клас
Самостійна робота № 3
____________________
І варіант
1. Обчисли:
9+3=___ 11-4=___ 29-20+4=_______ 15-4-3=___________ 29+4=___ 51-3=___ 55-44-3=_________ 39+10+4=_________
2.
Накресли ламану, яка складається з трьох відрізків: перший довжиною 5см, а
другий – 4см, а третій – 3см. Обчисли довжину ламаної лінії.
___________________________________________________________
3. Знайди суму
9+a, якщо а=4.
____________________________________________________________
-------------------------------------------------------------------------------------------------------
2
клас
Самостійна робота № 3_______________________
ІІваріант
1. Обчисли:
9+4=___ 11-3=___ 39-30+3=__________ 18-7-4=___________ 18+3=___ 52-4=___ 45-33-3=___________ 59+10+2=_________
2.
Накресли ламану, яка складається з трьох відрізків: перший довжиною 4см, а
другий – 6см, а третій – 5см. Обчисли довжину ламаної лінії.
___________________________________________________________
3. Знайди різницю
12- a, якщо а=3.
____________________________________________________________
_____________________________________
2
клас
Самостійна робота № 4
Іваріант
1. Обчисли:
9+5=___ 11-8=___ 19-10+7=______________ 16-5-6=_____________ 29+5=___ 51-8=___ 45-4-6=_____________ 79+10+4=____________
2. Накресли два
відрізки: перший довжиною 7см, а другий – на 6см довший.
3. Знайди різницю
12- a, якщо а=7.
____________________________________________________________
4. Задача.
Оля прочитала 11 казок, а Павлик – на 4
казки менше. Скільки казок прочитав Павлик?
_________________________________
Відповідь: _____________________
-----------------------------------------------------------------------------------------------------
_____________________________________
2
клас
Самостійна робота № 4
ІІваріант
1. Обчисли:
9+6=___ 11-8=___ 49-10+5=_______ 17-6-7=___________ 39+6=___ 81-8=___ 75-4-6=__________ 28+10+7=_________
2.
Накресли два відрізки: перший довжиною 11см, а другий – на 4см коротший.
3. Знайди суму
9+a, якщо а=4.
____________________________________________________________
4. Задача.
Оленка зірвала 8 груш, а
Петрик – на 7 груш більше.
Скільки груш зірвав Петрик?
_________________________________
Відповідь: _____________________
2 клас
Самостійна робота № 5
І варіант
_____________________________________
Обчислити:
1. 5+6=_ 12-5=_ 2. 10+5-9=_ 8+6-9=_
8+9=_ 15-9=_ 15+5-8=_ 14-2-5=_
4+7=_ 11-4=_ 9+4-7=_
6+6-12=_
3. Порівняти:
1дм
_ 15 см 2дм
_ 10см 16см
_ 1дм 8см 1дм7см
_ 17см
4. Задача. У
Віри було 20 гривень. Вона купила булку за 4грн і хліб за 9грн. Скільки гривень залишилося у
Віри?
________________________________________________________________________________________________________________________________________Відповідь:
____________________________________________________________________
Відповідь: _______________________________________________________
-------------------------------------------------------------------------------------------------------
2 клас Самостійна
робота № 5
ІІ
варіант
______________________________
Обчислити:
1. 5+9=_ 15-8=_ 2. 17+3-5=_ 11+3-9=_
7+6=_ 14-6=_ 6+6-3=_ 9+2-10=_
4+8=_ 13-5=_ 10+5-7=_ 15+5-4=_
3. Порівняти:
2дм
_ 16см 1дм 1см
_ 12см 15см
_ 1дм 5см 2см
_ 2дм
4. Задача. В Оленки було 20
гривень. Вона купила зошит за 5грн
і олівець за 7грн. Скільки
гривень залишилось в Оленки?
________________________________________________________________________________________________________________________________________Відповідь: _____________________________________________________________________
Відповідь: _______________________________________________________
--------------------------------------------------------------------------------------- САМОСТІЙНА РОБОТА
№6
І варіант
1. Задача. Книжка коштує 16
грн., а альбом – 9
грн. На скільки гривень дорожча книжка,
ніж альбом? ____________________________________________________________
Відповідь:
__________________________________________________________
2.
Задача.
Мама купила 15кг картоплі, капусти – на 9кг менше, ніж картоплі, а
помідорів – на 7кг
більше, ніж капусти. Скільки кілограмів помідорів купила мама?
_______________________________________________________________________
_________________________________________________________________
Відповідь:
__________________________________________________________
3.
Задача. Оля знайшла 25 грибів, а
Василько – на 5
грибів більше. Скільки грибів знайшли
діти?
________________________________________________________________________________________________________________________________________Відповідь:
__________________________________________________________________________________ Відповідь:
__________________________________________________________
____________________________________
САМОСТІЙНА РОБОТА
№6
ІІ варіант
1.
Задача.
Ручка коштує 8 грн., а олівці – 17 грн. На скільки гривень дешевша ручка, ніж олівці?
____________________________________________________________
Відповідь:
__________________________________________________________
2.
Задача.
Мама купила 6кг слив, груш– на 9кг більше, ніж
слив, а яблук – на 7кг
менше, ніж груш. Скільки
кілограмів яблук купила мама?
_______________________________________________________________________
______________________________________________________________________
Відповідь:
__________________________________________________________
3.
Задача. Галя знайшла 33 гриби, а Петрик – на 7 грибів більше.
Скільки грибів знайшли діти? ________________________________________________________________________________________________________________________________________Відповідь:
_______________________________________________________________________Відповідь: __________________________________________________________
--------------------------------------------------------------------------------------- САМОСТІЙНА РОБОТА
№7 ІІ варіант
1. Задача. Книжка коштує 56
грн., а альбом – 20
грн. На скільки гривень дорожча книжка,
ніж альбом? ____________________________________________________________
Відповідь:
__________________________________________________________
2.
Задача.
Мама купила 45кг
картоплі, капусти – на 23кг
менше, ніж картоплі, а помідорів – на 7кг
більше, ніж капусти. Скільки кілограмів помідорів купила мама?
_______________________________________________________________________
_________________________________________________________________
Відповідь:
__________________________________________________________
3.
Задача. Оля прочитала 25 казок, а Василько
– на 15 казок більше. Скільки всього
казок прочитали діти? _______________________________________________________________________
_________________________________________________________________ Відповідь:
__________________________________________________________
____________________________________
САМОСТІЙНА РОБОТА
№7 І варіант
1.
Задача.
Ручка коштує 48
грн., а олівці – 27
грн. На скільки гривень дорожча ручка,
ніж олівці?
____________________________________________________________
Відповідь:
__________________________________________________________
2.
Задача.
Мама купила 36кг слив, груш– на 9кг більше,
ніж слив, а яблук – на 14кг
менше, ніж груш. Скільки кілограмів яблук
купила мама?
_______________________________________________________________________
_________________________________________________________________
Відповідь:
__________________________________________________________
3. Задача. Галя
знайшла 33 горіхи, а Петрик – на 17 горіхів
більше. Скільки горіхів знайшли діти?
_______________________________________________________________________
_________________________________________________________________ Відповідь:
________________________________________________________
______________________________
САМОСТІЙНА РОБОТА
№8
І варіант 1. Обчислити:
66+24=_____________ 68+2=___________
59+11=____________
96+4=___________
47+28=____________ 58+7=_________
29+53=_____________ 37+5=_____________
2.
Задача. У магазин привезли
36кг печива, сухарів – на 8кг більше,
ніж печива, а цукерок – на 19кг більше, сухарів. Скільки кілограмів цукерок привезли у
магазин?
_________________________________________________________________
_________________________________________________________________
Відповідь: ________________________________________________
3. Задача. В
Оленки було 26
олівців, а в Ані
– на 18 олівців більше. Скільки олівців у
Ані та Оленки
разом? _________________________________________________________________
__________________________________________________________________ Відповідь:
______________________________________________________
____________________________________________________________________
_________________________
САМОСТІЙНА РОБОТА
№8
ІІ варіант 1. Обчислити:
53+27=_________ 34+6=_______
85+15=_________ 77+3=_______
15+59=_________ 85+7=_______
78+16=_________ 33+9=_______ 2. Задача. У магазин привезли 38кг гречки, рису – на 5кг більше, ніж гречки, а муки – на 19кг більше, ніж гречки і рису разом. Скільки кілограмів муки привезли у магазин? ______________________________________________________________________
____________________________________________________________
Відповідь: ____________________________________________________
3. Задача. Оля знайшла 28 горіхів, а Василько – на 14 горіхів більше. Скільки горіхів знайшли діти? __________________________________________________________ ___________________________________________________________
Відповідь: ______________________________________________________
---------------------------------------
САМОСТІЙНА РОБОТА №9
І варіант
1. Обчислити:
37+6=_____________ 70-5=___________
79+6=______________ 95-6=__________
58+24=_____________ 95-79=__________
27+55=_____________ 71-33=__________
49+22=_____________ 62-24=___________
2. Порівняти:
45-6 _ 40
60-4 _ 64
85 _ 92-9 56
_ 28+28
3. Задача. На птахофермі було 45 гусей, 48 качок, а курей – на 8
менше, ніж гусей і качок разом. Скільки
курей було на птахофермі? __________________________________________________________________
__________________________________________________________________
Відповідь:
_______________________________________________
____________________________________________________________________
------------------------------------------- ------------------------------------------
САМОСТІЙНА РОБОТА №9
ІІ
варіант
1. Обчислити:
53+17=__________ 90-65=__________
59+22=__________ 80-46=__________
35+49=__________ 65-47=__________
57+37=_________ 63-35=___________
48+44=_________ 42-18=___________
2. Порівняти:
65-6 _
60 70-4 _
74 55 _ 62-9
78 _ 39+39 3. Задача. Оля купила 34 цукерки, Павлик – 27 цукерок, а Наталя – на 6 менше, ніж Оля і Павлик разом. Скільки цукерок купила Наталя?
_________________________________________________________________
________________________________________________________________ Відповідь:
__________________________________________________________
САМОСТІЙНА РОБОТА №10 І варіант
1. Запиши
вирази й обчисли їх:
Суму чисел 35 і 48 збільшити на 17: ___________________
Різницю чисел 85 і 18 зменшити
на 27: __________________
80 зменшити на різницю чисел 77
і 39: __________________
27 збільшити на суму чисел 45 і 28: __________________
2. Задача. За
три дні в магазині продали 100кг цукру. Першого дня продали 38кг, другого –
стільки ж, а решту – третього дня. Скільки кілограмів цукру продали третього дня? 1спосіб _______________________________________________________________________
_______________________________________________________________
2спосіб _______________________________________________________________________
_________________________________________________________________ Відповідь:___________________________________________________________
____________________________________________________________________
---------------------------------------
--------------------------------
САМОСТІЙНА РОБОТА №10 ІІ варіант
1. Запиши вирази й обчисли їх
Суму чисел 25 і 49 збільшити на 26: _________________
Різницю чисел 63 і 18 зменшити на 37: ________________
90 зменшити на різницю чисел 68
і 39: _________________
19 збільшити на суму чисел 57 і
18: _________________
2. Задача. За
три дні в магазині продали 90кг рису. Першого дня продали 29кг, другого –
стільки ж, а решту – третього дня. Скільки кілограмів рису продали третього дня?
1спосіб ______________________________________________________________________
__________________________________________________________________
2спосіб
____________________________________________________________________
_________________________________________________________________ Відповідь:___________________________________________________________
Немає коментарів:
Дописати коментар